Nummerflytning

Nummerflytning

Hvis du skifter fra et andet teleselskab, kan dit mobilnummer flyttes med til Norlys.
Udløbsflytning – nummeret flyttes efter endt bindings-/opsigelsesperiode.
Ønskeflytning – nummeret flyttes på en ønsket dato (tidligst førstkommende hverdag).
Er nummeret stadig i binding hos et andet teleselskab, så vær opmærksom på, at
du fortsat skal betale til dette teleselskab (til bindings-/opsigelsesperioden udløber).

Sådan flytter du dit mobilnummer
Via Norlys webshop:
1. Læg mobilabonnement i kurven, og udfyld skema om nummerflytning.
2. Norlys kontakter dit teleselskab og anmoder om nummerflytning.
3. Du modtager dit nye simkort med posten.
Punkt 4 og 5 er fælles for webshop og butik – se længere nede.

Via en Norlys-butik:
1. Køb dit mobilabonnement, og vælg udløbs- eller ønskeflytning.
2. Du får dit nye simkort i butikken.
3. Norlys kontakter dit teleselskab og anmoder om nummerflytning.
4. Du modtager en sms med dato og tid for, hvornår dit nye simkort skal sættes i mobilen.
5. Du modtager endnu en sms, 24 timer inden dit nye simkort skal tages i brug.

Når dato og tid for nummerflytningen er nået, er dit nye Norlys-abonnement aktivt.

Gode råd vedr. nummerflytning
• Planlæg nummerflytningen i forvejen.
• Tjek nummerporteringsstatus – er dit nummer stadig i binding?
• Vælg eSIM i købsflowet, hvis din mobil understøtter det.